MY NEW WEBSITE

MY NEW WEBSITE
www.claudiawebcam.club

Friday, May 17, 2013

Waarom wij onsympathiek lijken....

Ik weet dat het lang geleden is dat ik heb beloofd heb mijn ervaringen te vertellen.......en ik zie dat ik eerder had moeten schrijven!

Nou was ik best druk de laatste tijd, met leuke dingen en ook nare dingen(alles goed nu hoor!) en ik hoop dat ik nu wat vaker jullie

kan verblijden met een interessant stukje.

Ik schrijf hier natuurlijk gewoon vanuit mijn oogpunt,op mijn manier en in mijn woorden.

Ik heb zoveel dingen die ik wil vertellen, ik weet amper waar ik moet beginnen, en ik dacht dat het misschien handig is om uit te leggen hoe het zit met gezellig kletsen op skype, zonder klant te zijn.

Als er zo een paar achter elkaar binnen komen, is dat niet bevorderlijk op ons humeur, je hoeft met cammeisjes niet er om heen te draaien, als je klant bent, vraag dan wat je wil weten met betrekking op de show en inhoud.

Wij weten niet of je iemand bent die gewoon vriendschap zoekt,of echt een serieus iemand bent en klant wilt worden.

Ik kan begrijpen hoe jullie het ervaren,en willen weten of iemand lief is, maar beeld je maar eens in,50 keer dezelfde vragen van verschillende mensen....

Als we het besproken hebben, en misschien tot een akkoord komen, daarna is het heerlijk om juist even te kletsen en ouwehoeren en te lachen(na het klaarkomen MMMMM)!

Ik merk dus dat mensen binnen komen en het raar vinden dat je niet "sympathiek" gaat praten over wat je vandaag zoal gedaan hebt met dat mooie weer.....dit is geen chat waar we zitten omdat we ons vervelen, wij zitten te cammen omdat we het geil en lekker vinden, en/of om centjes te sparen voor je vakantie of wat dan ook!

Dus maak gebruik van het feit dat je direct kan praten over wat je wilt! Wij lezen liever dit: hallo, ik ben ****** en ik zoek ******voor zolang******** ! ipv hoe oud ben je? (terwijl dat overduidelijk staat in mijn advertenties!) of wat ben je aan doen? (dat gaat je ook niks aan natuurlijk,misschien was ik wel aan het strijken)

Dus voor alle mensen die denken dat je met chit chat kan zien of iemand vriendelijk, dan heb je het dus mis, ik ben wel heel erg spontaan en aardig,maar dat krijg je te zien zodra wij een deal hebben.

Sterker nog, de oplichters die zijn juist het aardigst vóórdat je betaald,dus tijdens die chit chat, want alleen op die manier halen ze je over en loop je in hun val,je boekt de centen over, en dan zijn ze offline!
Als die niet aardig een praatje maken, "verdienen" ze niks.

En voor de goede cam meiden geld dus, aardig chatten vóór het zakelijke, kost tijd...dus ook geld.
Als wij dus in jou zien, dat je wel nadenkt over een show,zullen wij ook liever voor je zijn en zal je een fijne tijd beleven! Tot het volgende stukje,en dan weer meer in de privé sfeer!

XXX Claudia